مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-13اجتماعي

 فعالیت سامانه بارشی در دشت کاشان


 تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار همراه با ابر و ریزش نزولات آسمانی در مناطق مختلف دشت کاشان تا روز یکشنبه هفته آینده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار همراه با ابر و ریزش نزولات آسمانی در مناطق مختلف دشت کاشان تا روز یکشنبه هفته آینده است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز یکشنبه فعال شد، باعث می شود که پدیده غالب جوی امروز دوشنبه به صورت نیمه ابری و بارش پراکنده در مناطق کوهستانی باشد و روزهای سه شنبه و چهارشنبه، هوای ابری همراه با بارش رگباری باران در مناطق دشتی و ریزش برف در مناطق کوهستانی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: روزهای پنجشنبه هفته جاری تا یکشنبه آینده آسمان مناطق مختلف دشت کاشان به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و در این مدت بیشینه دما 9 درجه بالای صفر و کمینه دما نیز به منفی یک درجه برسد و در مناطق کوهستانی دما به 7 درجه زیر صفر خواهد رسید.

رییس اداره هواشناسی کاشان تأکید کرد: فعالیت سامانه بارش زا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه می تواند منجر به مخاطرات آب گرفتگی معابر، کاهش دید، مه آلودگی و اختلال در تردد به ویژه در مناطق کوهستانی غرب و جنوب دشت کاشان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 فعالیت سامانه بارشی در دشت کاشان

 فعالیت سامانه بارشی در دشت کاشان